Saturday, July 9, 2011

Harith Imran

6hb julai 20011... 11.53mlm... :En Kamaruzaman.... En Kamaruzaman.... (suara nurse)
 Awak boleh masuk eh.. Ikut nurse yg sana tu...........

12.24mlm.... Dengan mata kepala aku sendiri, aku lihat macammana dia keluar melihat dunia. Susuk tubuh dia sempurna.. Di potong tali pusat. Di buang kahak. Di lap....and diletak atas isteriku... sambil menangis dia membuka mata.... Ya Allah..besarnya kurniaan tuhan. Sujud syukurku padamu ya Allah....

(ni aku tulis dalam keadaan monolog tau : becakap sorang2 dlm hati)



aku dukung... Ku bacakan untuknya Fatihah...Selawat...ku Azankan... ku taklik kan... aku perkenalkan diri: aku ayah dia... Aku beritahu namanya................



"Harith Imran Bin Kamaruzaman"

(Harith : Kuat berusaha + Imran : Nama nabi / Berbudi bahasa)




.

2 comments: