Saturday, February 26, 2011

HisDuStan Punya CEriTa

Oleh kerana terlalu sibuk..........sejak 3 empat bulan nie,  dah tak tengok lagi cerita hindustan. Ape boleh buat.. Masa muda-muda dulu, habis semua cerita SRK aku tengok..beli CD lagi....

Nak jadik cerita.. adalah satu competition kat Rado THR..nyanyi lagu hindustan nie. Kalaw menang boleh dapat set perhiasan barang kemas india ... Akak aku pulak nak kawin waktu tu...beria-ria dia suruh aku telepon.... dengan harapan dpt la begaya masa kawin ngan barang kemas tu..

Namun...haritu aku sakit tekak...tak dpt perform dgn baik (cis...alasan semata2)......

hujung2 minggu nie..tak dapat tengok hindustan tengok tamil kat TV2  pun ok lah... best jugak ape..........kan isteri kan...

hehehe....miliop..........

1 comment:

  1. arul aku ingat masa tu....he..he...
    tapi kita dapat hadiah cd kan...ada lagi cd tu kat umah mak sebagai bukti.....

    ReplyDelete