Tuesday, February 22, 2011

Jom kita KABBADI

skull Pending tengah buat pertandingan kabbadi sekarang nie............ kalaw korang nak tau, sejak sampai kat serawak nie lah baru aku tau yang bebudak melayu n bumi pun main game ni jugak...

game nie memang ganas... orang kata yang hati kering and derejal je sesuai main game tepuk, terajang, tangkap, tolak ngan peluk nih......
Tapi...seronok tengok diorang main... sporting n profesional...
sempat jugak la aku tanya sorang minah ni masa aku tengok pertandingan kabbadi tadi...tengok semangat je dia tunjuk2 bebudak yang tengah main tu.. "kitak pun main juak kah? (awak pun main jugak ke)... dia jawap: "sik...saya nangga jak, duluk saya skool sitok..main kabbadi juak duluk" (tak, saya tengok je, dulu saya masa sekolah kat sini saya main kabbadi jugak) ....

story punye story dia pun bagitau yang dia pernah wakil serawak.. main peringkat kebangsaan tapi kalah... yang bestnye nak tau tak alasan kenapa diorang kalah.... dia kata masatu dari negeri lain semua india. Geli nak peluk bila diorang dah berpeluh-peluh....

miliop........

No comments:

Post a Comment