Monday, March 14, 2011

Rumah Hantu ....Kak Limah BALik



Cuti-cuti nie......layan lah DVD bang sekeping dua......

masa aku merayau-rayau tadi nampak lah DVD cerita "antu kak limah balik ghumah" ..
Tengok duit dlm wallet cukup..so..sambar ajelah......
Ape lagi... jom tengok kat rumah..hehehe...

Budak X cakap: rumah kitorang ada TV besor...
Budak Y cakap jugak: Eleh...tak heran.. rumah kita ada astro.. ceria.... ngan watdisnip....
Budak X cakap lagi: Ala..bapak kita selalu beli cd cerita katun. benten. pawer ranje... ada tumbuk-tumbuk bush..bush..(sambil membuat gaya)
Budak Y balas balik: Eee..kan tak elok tengok cerita gaduh-gaduh. Mak kita cakap bedosa tau..
Budak X jawap: Takpe la...kita kan masih kecik lagi.... budak kecik kan tak bedosa.....

Bapak budak: Arghhh..diamlah.. orang nak tengok TV dia memekak pulak.. pegi main jauh2 sana....





Lirik Lagu Cinta Kristal - Ost Hantu Kak Limah Balik Rumah

Sinar matamu bagai api menyambar
Haruskah engkau dan aku sama
Bara restu cintamu aku terpandang
Oleh pancaran demi cinta kristal

Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
Kini aku mengenal akan kepastian
Agungnya cintamu
Hangat membakar panas membara

Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
Jika terpadam fanalah harapan

Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih
Biar aku ilhamkan akan kesucian
Kasih dan cintamu
Terus memancar terus membara

Jangan padamkan mentari cinta
Jangan padamkan demi cinta kristal
Bawa ku pulang ( 3X )

No comments:

Post a Comment