Monday, April 4, 2011

Peti AiS ku Yang Kurus

Oleh kerana arinie scool tempat aku mengajor cutie...
cuti sebab perayaan ape tah ... sembahyang kubur diorang kata......
maka aku pun menjalankanlah duty sebagai pembeli barang2 dapur yg beribawa....
sesampai je rumah..maka aku pun bukak la peti ais.. nak nyumbat bebarang shoping tadi...
and.. barulah ingat......
 



miliop........ peti ais dah tak boleh nak disumbat.. hehehe... macam2 ada...
kek..ketupat..air kotak..bebuah...sayur mayur yg layu berguguran.. kurma..sambal... ngan segala bagai lagi lah...
pergh.. kena re-decorate peti ais nih...

ish..ish..ish.. sesusah sangat.. beli peti ais baru je lah... kan sayang kan...




yang nie... yang nie... canggih nie... kui.. kui.. kui....

2 comments:

  1. mcm kt umh mak aku je... tapi klu penuh ya ampun tak de ruang nak napas. tapi bile kosong aku pun aku bleh sumbat dlm tu...hahaha...mis my mak so much...

    ReplyDelete
  2. hahaha... jom teruskan tradisi memenuhkan peti ais jom

    ReplyDelete