Monday, January 2, 2012

Blog yang TiP-ToP

Tak sangka ramai jugak sanak saudaraku yang minat berbeloging....
Baguih dok ada no.... kalau rajin menulis ni memang bekembang la sikit pemikiran tu... terutama buat budak2 scool macam Mamat ngan Erin... Jom tengok cikit blog dia...........




Semoga maju jaya wahai pejuang bloger... my advise : Jangan berbloging sebab nak ngetop or nak kaye... Blog jugak bukan sekadar rupa...penuh deco dan cantik begaya. Isi blog tu lah yang orang nak baca... and isi blog adalah cermin diri kita... (boleh tahan jugak bila aku bagi advise... patut la anak murid aku nganguk je bila aku advise dia.. hmmm...genius)

apepun.... blog yang kat bawah nie lah paling special sekali......... 






for all bloger... LOL .. (tanya wife aritu...dia kata maksudnya "Lot Of Love" kot.............. hehoheho...miliop)
.

3 comments:

  1. pembetulan..pembetulan..
    B, sy dah google l.o.l tu apa..'laughing out loud' la sebenanya..hehehe
    kesian kita..kena google baru tau

    ReplyDelete
  2. lakiku kata...ayat di rosy_lane tak melambangkan "ros"...semua ayat nk bg sedap je...isi tersiratnye-ayat kat blog aku sedaplah kan...

    (mgkn ini yg dikatakan memuji secara x direct...kihkihkih)

    ReplyDelete
  3. Oooo...aku ingat asan yang tulis kat blog ko Ros.. Tak sangka pulak BM ko boleh tahan ros ....

    (mungkin ini menyakitkan hati secara x direct kot...hehoheho)

    ReplyDelete