Wednesday, April 11, 2012

Hilangnya sebuah lagenda...

.

Azan tengahari Jumaat itu mengiringi aku ketika sampai di masjid.........

Lalu aku park my lovely bike dibawah sepohon pokok ditepi jalan hadapan masjid. Kat sini redup sikit, tak la bepanas moto ni... (memang tempat biasa aku park motor time sembahyang jumaat kat masjid BDC, Kuching).


Suasana haritu memang tenang....
Aku pun sebenarnya tak keje petang jumaat tu sebab pagi tadi Doktor beri MC...

Tak sangka... itu kali terakhir kami bersama...

Selamat tinggal my Yamaha Lagenda... Moga kau berbahgia dengan tuanmu yang baru..... Semoga dia rajin cuci kau tak macam aku... Semoga kau kekal seperti itu.. Tidak dirobek si pomen dungu. Tidak dikorek enjin dan ekzosmu itu. Tidak dirempit dimalam minggu.... selamat tinggal....


**************************************

 Motor yang bekilau-kilau ini dicuri orang.... sedihnya... huhuuuu.....
Kot2 sesiapa nampak moto nie ... inform la kawan yea...

(nasib baik dpt claim insuran... sejuk sikit hati..)

No comments:

Post a Comment