Sunday, July 1, 2012

Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah



Ah...gembiranya yang dapat no-3 itu... mungkin kerana nombornya yang dilukis cantik atau mungkin dia berfikir yang 3 lebih banyak dari 2 dan 1. Jadi...dia adalah pemenang.........hehehe...

Hmm...aku sebenarnya terjumpa gambar nie dalam carian google n terdetik kelucuan dihati... kenapa lah cikgu dia ambik gambor gini? Untuk letak kat papan kenyataan kah?....



But anyway...baru je nengok resut exam adik (mamat) di saps.moe.gov.my  ................
argh......... tertekan rasa bila nengok result dia...
bukan nye tergila-gila nak dia dapat A+ semua subjek "but" banyak subjek yang ko tak layak dapat markah SESIKIT itu.......... I Know mamat, u can do million more batter than that.. Walaupun ko kurang handsome (dari aku) tapi aku tau ke-Giniusan yang aku miliki dulu ada pada dirimu wahai adikku (Sekarang aku dah sampai tahap Minius... kira up sikit dari Ginius lah... hehehe.)

 So...chill up, Study hard and Smart. Make u proud of yourself....



.

No comments:

Post a Comment